Besøkstillatelse - Godkjent eller avslag?

Dato Tittel
Besøkstillatelse - Godkjent eller avslag?
Forfatter:
Ccg

Jeg har en samboer som sitter i varetekt i Oslo fengsel.. i begynnelsen av september søkte jeg om besøkstillatelse men har fått avslag. Jeg klagde på avslaget og mottok da avslag på klage.. Glassveg/kontrolltiltak avslag.

Jeg er helt alene uten han ved min side.. Jeg har ingen familie å støtte meg til.. syns det er utrolig vanskelig å virkelig stå på bar bakke. Har vært inne i en depressiv periode og det å ikke få lov til å treffe min kjære gjør det 10 ganger verre..

Går daglig å tenker på åssen han har det, hva er det han driver med der inne, åssen ser han ut, Trives han der ikke? Er konstant spørrende og nysgjerrig..
Jeg sliter med å gjøre dagligdagse gjøremål som spise, sove, rydde, handle osv.. kan fint bare bli liggende i senga og tenke uten å komme noen vei. Han er den eneste personen som faktisk kjenner meg og forstår meg. Har store tillitsproblemer pga omsorgssvikt fra familie, barnevern osv..

Avslagets grunnlag er tidligere bøter/rus..
Jeg er villig til å ta urinprøve, blodprøve, strippe, rett og slett hva som helst får å kunne besøke han.
Jeg skal inn på avrusning snart men jeg har faktisk aldri møtt opp rusa i fengselet.. Min samboer sier det samme, han er villig til å gjøre hva som helst. Han er til og med rusfri og har rene urinprøver. Han jobber får å skulle motstå fristelsene han tidligere har sprukket på.. Han vil ikke ha et liv med rus.

Hjelp, hva kan jeg gjøre?

Sitat
nimeide
Forfatter:
manran

This is a good selling high-end watch site falska klockor

Sitat
Hurtigsvar
Klikk her for å svare