Far skal inn å sone en dom på 8mnd. Vi har en felles leilighet og et barn på 3mnd..hva skjer når far skal inn til soning?
Når far skal inn til soning mister mor og datter en inntekt, og jeg vil dermed ha vanskeligheter med å beholde leiligheten
og generelt klare å forsørge oss økonomisk. Er det noe hjelp man kan få fra NAV? Hva kan jeg evt søke om? Kan nav betale 1/2
husleien som far ellers har gjort?
Hva skjer når jeg må tilbake på jobb?
Tenk hvis ikke jeg har fått barnehageplass før permisjonen min er over, og ikke har fått ny jobb (8-16 jobb)..hvor skal jeg
da gjøre av barnet når jeg skal på jobb..jobber kveld (16-23)
Dette vil bli en vanskelig tid hvis ikke jeg får noen form for hjelp fra Nav..har vært på nav, men ingen hjelp å få der. De
kan rett og slett ikke jobben sin
du har rett til dobbel barnetrygd.
Min erfaring er at nav ikke er så behjelpelig.... eg fikk til svar at visst eg hadde økonomiske problemer måtte eg spør venner
og familie om hjelp.
Min samboer har no sittet inne i 6 mnd, 1 1/2 år igjen... Men eg søkte om overgangsstønad, einaste måten eg hadde klart meg
økonomisk.
Takk for svar;) jeg synes at situasjonen er veldig tung, og kan virkelig ikke forstå at det norske systemet kan mene at man
ikke regnes som enslig forsørger, når far eller mor er i fengsel. Jeg søkte om overgangsstønad, men fikk avslag:( så rart
at du fikk... Kanskje du fikk det siden han har en dom på over 1 år?
Håper virkelig på fotlenk, eller i det minste at han slipper ut på 2/3 deler:)
Do you want to sell your old car in mayur vihar,delhi? If yes, Autocarbazar is the best platform who provides facility to
sell your car via autocarbazar web portal.